Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica si formular de retur

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor (cutie, palet, etc.).

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit;
  • Returul se va face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător sau distribuitor) și toate documentele cu care produsul a fost livrat;
  • Produsul returnat trebuie să fie însoțit de accesoriile și cadourile cu care a fost livrat;
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse va fi acceptat doar dacă acestea sunt sigilate;
  • Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și electrice și produsele cărora le lipsesc accesorii;

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

SC CTS Group SRL va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii SC CTS Group SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

SC CTS Group SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC CTS Group SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele necesare returnării. Clientul intelege odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur.

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen legal de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original al produsului, pentru protejarea drepturilor dumneavoastra. Din motive de igiena, pentru produsele alimentare si produsele din hartie sau carton, continutul produsului returnat trebuie sa NU fie consumat, inlocuit sau desigilat

In cazul in care produsul nu mai are ambalajul in care se afla produsul (cutie, recipient, etc), atunci NU se va accepta returul pentru ca nu avem garantia igienei si a originalitatii acestuia.

In cazul in care lipseste doar cutia exterioara a produsului (cutia in care se afla produsul ambalat in sticla sau plastic) se va accepta returul produsului daca produsul nu prezinta urme de atingere, consum partial, inlocuire, dar valoarea acestuia va fi diminuata si se va agreea pe cale amiabila intre client si un reprezentant al Artisan Coffee Gear. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Cazurile în care se diminueaza valoarea rambursata

În anumite situații, suma de bani primită în urma unui retur poate fi mai mică decât cea pe care ai plătit-o în urma achiziției de produse. 

  • Produsul a fost trimis catre noi cu plata la destinatie sau pe contul de client CTS Group, se reține taxa de transport din valoarea returului
  • Accesorii (latiere, lavete, knock-box, rinsere, tampere, ...): trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, neutilizate, fără pete sau zgarieturi;
  • Echipamente mari (espressoare, prajitoare, rasnite, eversys, scraegg, boilere marco): în cazul unui retur, produsul trebuie să fie curățat și igienizat. Aceste echipamente nu fac obiectul returului, daca au trecut printr-un proces de comanda personalizata plasata cu ajutorul unui consultant fiind comenzi customizate pe nevoi proprii.
  • Echipamente mici: în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat;
  • Ingrediente (foods, cafea, ceai, superalimente, cacao, bautura plante, etc.): pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;

Daca la primirea produsului se constata ca produsul nu este in conditiile initiale si necesita aducerea la starea initiala, vei fi informat că vei primi o sumă mai mică decât cea achitată inițial în comandă, deoarece acesta nu s-a încadrat în condițiile generale de retur. Vei fi contactat de fiecare dată când trimiți un produs neconform, pentru a te anunța că urmează să ți se oprească o sumă de bani. În cazul în care refuzi oprirea sumei de aducere la conformitate, produsul îți va fi returnat. 

Taxele de aducere la conformitate a echipamentelor/produselor vândute de artisancoffee

Criteriu de evaluare 

Taxa raportată la valoarea produsului

Accesorii desigilate, cu zgarieturi

10%

Piesa mica lipsa/deteriorata (exemplu: suruburi/elemente plastic) 

10%

Zgarieturi minore (exemplu: carcasa/manere/elemente plastic)

10%

Piesa mare lipsa/sparta (exemplu: vas apa)

15%

Lipsa cablu alimentare

15%

Lipsa accesorii (exemplu : latiera, tamper, geanta transport/husa

30%

Urme de uzura majore

50%

Lovituri/zgarieturi majore/ fisuri/ indoituri

100%

Display zgarieturi profunde/spart

50%

Carcasa sparta/fisurata

100%

Taste/ Butoane desprinse/lipsa

50%

NOTA: conform legii trebuie acceptat produsul chiar daca nu mai are ambalajul original, de verificat legea de la Protectia consumatorului

Artisan Coffee Gear va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii Artisan Coffee Gear de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

Artisan Coffee Gear va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Artisan Coffee Gear nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele necesare returnării. Clientul intelege odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur. Artisan Coffee Gear va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 de zile calendaristice) de la data informarii Artisan Coffee Gear de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

Returul propriu zis (receptiile de produse) se realizeaza numai de luni – vineri in intervalul 9:00-17:00. 

* campuri obligatorii

1.Informatii despre comanda
(Nr de comanda: ex: 100101)
(Produsul sau produsele returnate)
(Produsul sau produsele returnate)
2. Date Personale
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Returnarea banilor
Transfer in cont bancar - valoarea returnata va fi transferata in contul bancar indicat mai jos

(cont bancar ex: RO20RZBR ...)
4. Upload fisier
Puteti incarca un fisier, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal.

Rate egale fara dobanda
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Artisan Coffee
designed by headstart.ro